Мърчандайзинг услуги

 

Модния мърчандайзингът е набор от техники, които помагат за налагането и продажбата на определен продукт. Днес
визуланият мърчандайзинг създава презентация на стоките с много по-високо интелектуално, художествено –
естетическо и емоционално повлияване върху поведението на потребителите. Kрайната цел е увеличаване на
печалбата и рентабилността на търговската мрежа, наред с високата удовлетвореност на потребителите.
Мърчандайзингът се прилагат на място в магазините и включват – позициониране на продукта на рафтовете,
витрини, осветление, аранжировка, рекламни материали, др.
За постигане на ефективни резултати при маркетиране и продажба е необходима съвместна работа със специалист.

 

Предлагаме мърчандайзинг консултации;

Изработваме мърчандайзинг стандарти;

Visual Merchandising обучение с насоченост управление на продажбите;

 

 

Резултати от визуалния мърчандайзинг:

  • Привлича, ангажира и мотивира клиентите да извършат покупка;
  • Продава колкото се може повече продукти и да популяризира марката;
  • Прави по-лесно ориентирането на клиентите в магазина без помощта на консултант-продавач;
  • Прави по-лесно комбинирането на аутфит и аксесоари без намесата на консултант- продавач;
  • Дава информация на клиентите за последните модни тенденции, като набляга на тях и ги
    подчертава,позиционирайки ги на стратегически места в магазина;
  • Всички артикули са така изложени , че по най-добрия начин се подчертават техните характеристики и
    предимства;
  • Търговските обекти винаги имат нова, различна, атрактивна визия;
  • Превръща “пасивния наблюдател” в “активен копувач”;
  • Създава импулсни продажби;
  • Продава повече бройки от артикулите с най-висок марж;
  • Намалява процента на артикули пускани в намаление;
  • Установява връзката между модата, дизайна на продукта и маркетинга, като насочва основния фокус и
    вниманието на клиента към продукта;
  • Стимулиране на клиентите да харчат повече време и пари;
  • Увеличава лоялността на клиентите към търговската мрежа и марката;
  • Увеличаване честотата на пазаруване на клиентите;